Vážení zákazníci, z důvodu přechodu na nový systém pro zkvalitnění služeb naší infolinky, nebude od 26.5. do 27.5 do 12:00 dostupné telefonní číslo +420 776 60 60 80. Dotazy směřujte na email nebo online chat.

Doprava a platba

Dodací lhůty a doprava

Základní informace k dopravám: 

 

  • Většinu produktů přepravujeme po celé ČR vlastní dopravou. Předcházíme tak možnému poškození zboží při přepravě. Výrobky se nikde nepřekládají a řidiči zachází a jezdí se zbožím velmi opatrně, znají totiž výrobky a vědí co vozí

 

  • Svoz zboží od dodavatele k nám na sklad probíhá pravidelně každý týden. Máme plné kapacity přepravy a skladu až na tři týdny dopředu a z tohoto důvodu je běžná dodací doba (pokud zboží není na skladě) 3 až 5 týdnů. Stejně tak, pokud se uvolní místo, může se doba dodání výrazně zkrátit

 

  • O naskladnění zboží informujeme emailem, následně volá minimálně den dopředu řidič a informuje Vás o čase doručení.

 

  • Doručujeme i o víkendech a večerních hodinách, avšak časy a trasy doručení si určujeme sami

 

 

1. Dodací lhůty

 

U každého výrobku je uvedena skladová dostupnost. Kupující bere na vědomí, že dostupnost u každého produktu je orientační a může se měnit v závislosti na aktuálních skladových zásobách a vytížení dopravců. 

 

Skladem ihned k odeslání – zboží, které máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání. Odeslání proběhne až po přijetí platby. Doručení dopravcem je obvykle do 48hod. od odeslání z našeho skladu. V případě nadrozměrného zboží (nad 30kg), popř. dopravy s výnosem se doprava řeší individuálně s naším řidičem a termín doručení se odvíjí dle naplánované trasy.

 

Skladem u dodavatele – zboží je skladem u našeho dodavatele, doba doručení je standardně tři až pět týdnů od objednání. O naskladnění vašeho zboží Vás informujeme emailem. 

 

Na dotaz – zboží není aktuálně skladem a dodací lhůty mohou být delší než 4 týdny. Dostupnost zboží vám rádi sdělíme na emailu info@luxorio.cz, využitím kontaktního formuláře zde nebo přímo na kartě produktu přes odkaz „dotaz k produktu“

 

Vyprodáno – zboží je nedostupné a nelze objednat.

 

O vyřízení a předání vaši objednávky dopravci, vás informujeme e-mailem v den odeslání zboží z našeho skladu. Dopravce vás bude následně informovat o přesném datu doručení. 

 


 

2. Služby a ceny

 

Zboží doručujeme ve spolupráci s kurýrní společností PPL (do 25kg) a vlastní dopravou (nad 25kg nebo křehké). V případě nadrozměrného či křehkého zboží si vyhrazujeme právo jakkoliv měnit dopravce nebo způsob dopravy. Termín doručení se službou výnosu nebo odvozu starého nábytku se odvíjí dle vzdálenosti a naplánované trasy našeho dopravce.

 

  • Zboží do 25kg (PPL) - zdarma
  • Nadrozměrné zboží bez pomoci řidiče a bez výnosu (nad 25kg) - zdarma

Služby:

  • pomoc řidiče (řidič pomůže se zbožím za první uzamykatelné dveře) - 590,-Kč
  • výnos (zboží vyneseme až do bytu) - 990,-Kč
  • Montáž / odvoz starého nábytku (odvezeme a zlikvidujeme starý nábytek) - 2490,- Kč

 

Převzetí zásilky:

 

Před převzetí zboží od dopravce zkontrolujte pečlivě vnější obal. Obal nesmí jevit známky poškození. Pokud je obal poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol, popřípadě poškození nafoťte a o celé situaci nás neprodleně informujte na e-mail info@luxorio.cz. V případě poškození zásilky při přepravě reklamace neakceptujeme a je nutné reklamovat přímo u dopravce.          

 

 

Možnosti Platby

 

Převodem (zdarma) – Po odeslání objednávky vám automaticky odešleme na vaši emailovou adresu potvrzení objednávky s informacemi pro provedení platby (číslo účtu a variabilní symbol). Jakmile bude platba připsána na náš účet, dostanete email o potvrzení platby a pokud je zboží skladem, tak jej neprodleně odesíláme. V případě, že zboží na skladě nemáme, odešleme jej, jakmile jej naskladníme viz. skladové dostupnosti a dodací lhůty.

 

Online platební kartou (zdarma) – Po odeslání objednávky budete přesměrování na zabezpečenou platební bránu společnosti Gopay. Zde zadáte své údaje z platební karty a jakmile bude platba připsána na náš Gopay účet, zboží, které mám skladem neprodleně odesíláme. V případě, že zboží na skladě nemáme, odešleme jej, jakmile jej naskladníme viz. skladové dostupnosti a dodací lhůty.

 

Online bankovní převod (zdarma) – Pokud jste majitele bankovního účtu u vybraných bank (Komerční banka a.s., Česká spořitelna, mBank, Fio banka, Reiffeisen bank) lze uskutečnit rychlý převod peněz mezi účty stejné banky. Po odeslání objednávky budete přesměrování na portál své banky, kde zadáte platbu. Jakmile bude platba připsána na náš bankovní účet, zboží, které mám skladem neprodleně odesíláme. V případě, že zboží na skladě nemáme, odešleme jej, jakmile jej naskladníme viz. skladové dostupnosti a dodací lhůty

 

Gopay peněženka (zdarma) – pokud vlastníte elektronickou peněženku Gopay, můžete provést platbu z vlastního účtu Gopay na náš účet Gopay. Po odeslání objednávky budete přesměrování na Gopay, kde zadáte platbu. Jakmile bude platba připsána na náš bankovní účet, zboží, které mám skladem neprodleně odesíláme. V případě, že zboží na skladě nemáme, odešleme jej, jakmile jej naskladníme viz. skladové dostupnosti a dodací lhůty

  

Na splátky - veškeré informace o platbě na splátky naleznete ZDE

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení